Mes galim: seimo rinkimai

Besitraukianti (šventai tikiuosi) valdžia dar karta parode, jog jinai gali. Kai labai nori, ji tikrai gali. Gali surinkti reikiama skaičių narių, tuomet skubos tvarka priimti, būtiniausia valstybei sprendimą. O jis žinoma yra toks, atsaukti prieš kelias savaites priimta įstatymo pataisa, dėl alkoholio pirkimo rodant asmens dokumentą. Taip, būtent šis įstatymas yra toks svarbus, nes kaip tu kitaip, nu  kaip tu kitaip nupirksi balsus pas koki tai kaimo pilieti? Penki eurai čia jau nepadės, kam jam jie, jeigu jis negali nusipirkti bonkos? O visi žino, seimo rinkimai ant nosies, visokios Pinskuvienes gi tikrai čia ne prie ko...

Ir keisčiausia yra tai, beveik visos partijos savo programose skelbia, pateksim i seimą, kovosim su alkoholizmu. Taip, aš esu tas gykas, kuris neturėdamas ką veikti, grįžęs iš vistu galvų nusukinėjimo dar skaito rinkimu programas, partijų kurios nori valdyti. Tačiau kai ta kova su šiuo valstybes prakeiksmu tikrai kažkiek prasidėjo, o prieš kelias savaites, tam netgi pritarė būtent valstybes organai. Ir šio gėrio pardavimai tikrai krito, nedrastiškai, tačiau kad ir 40 tūkstančiu alaus buteliu neišgertų per diena, puiki pradžia. Tačiau ne, seimas šovė koziri. Pasirodo, Lietuvoje iš pensininku reikalaujama asmens dokumento, o pastarieji jaučiasi neoriai. Jaučiasi sutrike, pasimetę ir aplamai skriaudžiami, nes garbingo amžiaus žmones negali padoriai ir oriai įsigyti alkoholio. Blemba, didžioji dauguma šitų pensininkų oriai pavalgyti negali įsigyti, ką jau kalbėti apie alkoholio pirkimą kažkokį. Bet ne, šitas koziris taip paeina, jog seimo dauguma nusprendžia, taip tikrai, čia blogis, čia nesusipratimas...

Gal aš nepatogiai jaučiuosi, kai manęs oro uoste prašo paso, arba kai tikrina bilietą, turbūt jiems įdomu kur aš ten vykstu... O čia jau turbūt koks teises pažeidimas i privatumą, Juokai juokais, man gėda. Žinote ta jausmą, kai būna svetima gėda? Geda už tai, ko tu nepadarei, tačiau gėda, nes kažkas tai padare. Va būtent tokia gėda jaučiu dabar aš. Man gėda už tai, jog mano šalyje keturis metus vyko cirkas, keturis metus šali valdė, tokie herojai kaip "Lie-va-tu". Tokie herojai, kaip "AČIŲ", ar penkis kart per diena nuomone bekeičiantis premjeras. Geda, jog žmonės juos rinko, išrinko ir patys nesuprato kodėl. Nes kitaip, jų tiesiog nebūtu. Aš tikiuosi, tikiu kaip niekada, jog šitie žmones pagaliau pamate, pamate ką jie padare, ir kiek gali jų balsas. Man tai pat gėda, jog didžioji dauguma (daugiau nei puse) šalies piliečių aplamai nieko nedarė. Tai kiekvieno iš mūsų pareiga, mes dažnai žinome savo teises, savo "galim - negalim", tačiau pareigas ką, pamirštame?

Suprantu, jog tikriausiai šis įrašas nepakeis nieko, nieko neištikins ar aplamai galbūt jo net niekas neperskaitys. Tačiau jeigu, jeigu nors vienas žmogus ji perskaitęs, nueis Spalio 9 diena ir atliks savo pareiga valstybei, aš galvoju, busiu atlikęs savo tikslą.

Aš jau tokia pareiga atlikau, nors esu pora metu, kaip išvykęs iš Lietuvos. Tačiau man, kaip ir tiems tūkstančiams tautiečiu skirtinguose šalyse, niekas netrukdo atlikti pareigos. Ir nors paprastai girdžiu, nuomone "mano balsas nieko nepakeis", taip tavo, mano balsas nepakeis nieko. Tačiau mūsų balsai pakeisti gali daug...

Komentarai

  1. Verčiau kaip tu nusipirksi balsą pas kokio miesto piliečio o ne kaimo. Kaimuose parduotuvėse ir taip daug kur neprašo paso, ypač kai dažniausiai lankosi visi savi gyventojai, tai kam cirkintis su pasais. Kitas klausimas vėlgi kažin kiek tas pardavimas pamažėjo ir būtent kiek suvartojimas. Kam reikia, tas vistiek randa kaip gaut.

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs įrašai