Nauja pradžia

Stikliukas pilnas colos, turėtu pagal idėja koks brendis būti, tačiau. Po poros išgertu tokiu stikliuku, matomai dėl cukraus kiekio, kažkokiu būdu nušvinta protas. Laikas! Taip pagaliau turbūt jau laikas.

Bloginimu užsiimu jau ganėtinai nemažai, nuo tų senų, pragyventu 2012 metu pradžios. Kažkaip visai nekaltai parašęs viena, kita įrašą, sis hobis tapo tokiu normaliu dalyku, jog kartais atrodo lyg tai butu kažkokia dalis kažko. Tačiau kaip ten bebūtų mano visas bloginimas niekada nebuvo rimtas.
Kalbu apie pati rašymą. Niekada nekreipiau dėmesio  į klaidu skaičių, niekada netikrinau ir neskaičiau blogo įrašų juos jau parašęs. Taip, galite į mane mesti pagali ir sakyti, jog aš taip negerbiu savo skaitytoju, jog net nesugebu parašyti taip, jog jie perskaityti galėtu. Ir Jūsų penki pagaliai tikrai verti to. Viena vertus mano blogai buvo rašomi būtent paaugliškai auditorijai, kuri ne visada į klaidas aplamai dėmesį kreipė, kita vertus visas turinys buvo taikomas būtent auditorijai kuri naudojasi  telefonu, tam jog šį turini pasiektu. Arba žinodami ką ten ras apsilankydavo kompiuteriu.

Jeigu gerai prisimenu dar pavasari kalbėjau apie tai, jog sunkiai įsivaizduoju savo persikėlimą į taip vadinamus WEB vandenys. Tačiau sau prieštaraudamas palaipsniui bandžiau tai atlikti. Bandžiau sukurti patogu išdėstymą tiek mobiliam turiniui tiek kompiuteriui ar panašiai. Vieni dalykai sekėsi, kitiems truko laiko, galbūt rezultato matymo ar velnias žino ko. Ir taip viskas stovėjo praktiškai vietoje.

Kitas dalykas buvo pats rašymo patogumas, iki šiol visi mano parašyti blogo įrašai būdavo rašomi naudojant tiesiog įrašo laukeli. Kuris neturėjo jokių galimybių, beveik viskas buvo atliekama tiesiog kodais, kuriuos žinoma reikėjo rašyti. Tai nebuvo itin patogu, ką jau kalbėti apie nuotraukų įkėlimą, be kažkokiu įkėlimu kažkur, tuomet nuorodų kėlimą į įrašus ir panašiai. Taip sudėliojęs visus už ir visus prieš, o šita pradžioje minėta cola tiesiog buvo paskutinis kuolas į ir taip pro truputi mirštanti senąjį bloga.

Žinoma tai nereiškia visiškai - rytoj patapsiu lietuviu kalbos profesoriumi, bei rašysiu taip, lyg klaidos mano gyvenime neegzistuotu, tikrai taip nenutiks. Tačiau nuo šiol skaitysiu kiekviena savo parašyta blogo įrašą, pasistengsiu naudoti lietuviškus rašmenis, tikiuosi kad dėl įpročio rašyti be šių simboliu, pavyks vis mažiau juos praleisti.

Seniems mano skaitytoms turbūt iškils klausimas, o tai kas gi dabar nutiks su senu blogu? Visu pirma noriu pasakyti, kad kolkas nenutiks visiškai nieko. Blogas ir toliau veiks, sulauks vis mažiau įrašų. Nes pagrindas bus būtent naujas. Vienu džiaugsmui, kitu nelaimei po kurio laiko visi seni įrašai deja bus ištrinti ir tyliai nuslinks kažkur, lyg jų niekada ir nebuvo.  Tačiau labai tikiuosi, jog naujas blogas suteiks ne tik man teisingu minčių ir noro judėti pirmyn, bet ir skaitytojus, tiek senus tiek tikiuosi ir naujus būti ir toliau aktyviems...

Na ir galiausiai, mažiau anonimiškumo, mažiau bereikalingo triukšmo, keiksmažodžiu ir panašiu nusišnekėjimu.  Su nauja pradžia.

Komentarai

  1. ei, neištrink senų savo įrašų, išsisaugok kur nors. labai prikolnai paskui būna, tarkim pasirenki kokią dieną (na, mano atveju tai yra realu :D) ar tiksliau tavo atveju kažkurių metų mėnesį ir tada paskaityti, kaip ir apie ką galvojai tiek ir tiek metų atgal.. kas pasikeitė, kas tau buvo svarbu tada, kas dabar.. tikrai labai smagus reikalas, pseudo laiko mašina į praeitį :) aš taip darau, kai man kažkas nesiseka, tada pažiūriu, o kaip gi buvo prieš metus.. :D

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs įrašai