TEO sutarties nutraukimas

Eilinis nusiskundimas kažkuo? Galima pavadinti ir taip, bet deja tiesiog lengvai ignoruoti ir pamiršti šito nepavyks. 2015 metu lapkritis, pasibaigiančias TEO sutarti pagaliau bandau nutraukti. Užpildau internete sutarties nutraukimo forma, dėl formalumo netgi dar karta tai registruoju per manoteo.lt puslapio savitarnos pagalba. Ir čia išlenda kabliukai, kad sutartis butu nutraukta, reikia patvirtinti tai telefonu. Dėl bendro vaizdo pasakysiu, jog kas mėnesi beveik puse metu mokėjau virs 70 lietuvišku pinigu. Visiškai tam, jog kabėjo sutartis kuria nutraukti anksčiau laiko negalima, tiksliau galima, bet tuomet prasideda visokie TEO žaidimai, kas galiausiai vėlgi kainuoja skaudžiai. Taigi kantriai laukiau tos dienos, kai pagaliau busiu laisvas. Praėjo lapkritis, jeigu gerai pamenu ir gruodis įpusėjo, o mano sutartis vis dar buvo nenutraukta, nes deja su manimi TEO aptarnaujančiam personalui susisiekti nepavyko telefonu, Ir kurgi pavyks, aš dirbantis, kai aš darbe, jie man skambina, kuomet aš namie, žinoma jau būna ganėtinai vėlyvas vakaras Lietuvoje. Taip viskas prasitęsė iki tol, kol pats paskambinau ir bandžiau išspręsti šį reikalą telefonu. Galiausiai man paaiškino, jog sutarties vis tiek nutraukti nepavyks, arba pavyks, jeigu aš sumokėsiu už TEO nuosavybe priklausančią įranga. Du televizijos priedeliai ir modemas, už kuri beje ir taip mokėjau du metus nuoma, po penkis lietuviškus pinigus. Norint išvengti šio varianto, man reikia įranga pristatyti i artimiausia TEO atstovybe, kuri deja nutolusi apie 60 kilometru nuo mano namu. Kito varianto nėra, apie išsiuntimą kurjeriu arba kažkokiu kurjerio atsiuntimą man niekas nieko nesako. Galiausiai pasiūlo kita varianta, sustabdyti sutarti pusei metu, iki šių metu liepos pradžios ir tuomet, kada jau pats busiu Lietuvoje, įranga pristatyti pačiam. Neturėdamas jokio kito varianto, pasirenku ši, nors labai tikėjausi, jog pavyks ši reikalą išspręsti kitaip.

Liepos mėnuo, grįžtu atostogauti, parsiradęs namo, randu sąskaita su keliais eurais, neatsimenu tikslios sumos, tačiau suma tikrai toli buvo ir dešimties euru. Iškart pervedu įsiskolinimą, kadangi sutartis mano jau kaip ir pasibaigusi, o laikotarpis nuo sustabdymo - atidėjimo irgi pasibaigęs, o aš jau kaip ir namie, velniai nematę, pasinaudosiu. Jungiu senai neliesta modemą, ir ka gi, interneto nėra. Pranešimas apie skola, keli eurai. Pasirinkus varianta, jog įsiskolinimas sumokėtas, vis tiek naršyti toliau nepavyksta. Prisiskambinęs į TEO, išsiaiškinęs situacija, ta vakarą interneto deja ir neturėjau. Sekančios dienos ryte, viskas puikiai veikė. Liepos mėnesio gale, prieš išvykdamas atgal i pora metu namais vadinama vieta, supakuoju visa TEO įranga, parašau prašymą apie sutarties nutraukimą ir skambinu pasiklausti, kur jiems galima butu ja nusiųsti. Bei ar aplamai galima siusti kurjeriu. Štai nuo šito momento ir prasideda tie visi paskutiniai lasai mano kantrybes...

Pasiskambinus, viską išdėsčius, sulaukiu malonaus siurprizo, pas mane i namus atvažiuos TEO siustas kurjeris, paims įranga ir tai padarys visiškai nemokamai. Žinoma neprieštarauju, mažiau problemų, tiesiog tereikia, jog kažkas butu namie. Kurjeris pas mane atvyks liepos 27d. Kadangi šiam laikui aš jau nebe Lietuvoje, skambinu, suderinu jog kažkas tuo metu butu namie. Viskas puikiai suderinta, žmogus kuris paprastai dirba, dvi dienas sėdi namie, laukia kurjerio. Al kažkaip ramus, visgi rimta kompanija, pažadėjo, tikrai nepaves, visgi įranga ir dar gi nepigi.

Toks ramus buvau iki rugsėjo penktos, kuomet atėjo sąskaita už TEO įranga. Ten nurodyta suma, lengvai pakirto kojas. 276.34 eurai privertė pamiršti koks aš paprastai mandagus. Skambinu i Lietuva, pasirodo TEO siustas kurjeris taip ir nepasirodė, įranga vis dar nuo liepos mėnesio stovi lygiai ten kur ir padėta. Tačiau TEO man siunčia sąskaita, ne pranešima apie tai, jog kurjeris neatvyks. Arba dėl Jūsų nerado, arba užklausimą apie pasilikta, nepriduota įranga. Kad ir įspėjimą koki, jog va nepriduosit įrangos iki kažkurios dienos, už ja bus paskaičiuota tam tikra suma. Nieko panašaus i tai nebuvo. Ant karštųjų geruoju, siunčiu TEO email, gal kiek persistengta, bet IS puses tikrai negražu. Netrukus radęs telefono numeri, skambinu. Išdėstau situacija, praktiškai nieko naujo neišgirstu tik, jog reikia pristatyti įranga ir apgailestavimą. Puikiai suprantu, mergina kuri su manimi kalba, nieko kito pasakyti ir negali. Tačiau bendrai paėmus tikrai nejuokinga. Daugiau nei du šimtai penkiasdešimt euru už morališkai pasenusi modemą bei du televizijos priedelius. Nežinau tokiu kainų, juo labiau už tokia įranga. Kad ir kaip ten bebūtų pikčiausia tai, jog viską būčiau išsprendęs pats jau prieš daugybe laiko...

Dabar gi situacija vėl kartojasi, šįkart ir vėl pas mane turi atvykti sutartina diena kurjeris ir pasiimti įranga, dabar jau prašiau, jog mane informuotu emailu apie tai, kada kurjeris atvyks. Profilaktikai skambinsiu i TEO pasidomėti, visgi įranga nuvyko ar ne. Ir tuomet beliks sulaukti isminusuotos sumos bei paskutinės sąskaitos...

Viską suderinęs savaites pradžioje, tikėjausi jau savaites viduryje, blogiausiu atveju gale, viską sutvarkyti. Dienos bėgo, šeštadienį nesulaukęs jokio email, vėl skambinu i TEO, situacija IS naujo išdėstau... Sistemoje randa užsakyta kurjerio paslauga, tačiau nei kada jis pajudės, nei kada pasieks mano namus neparašyta. Šįkart jau užsirašo mano numeri, pasidomi kada aš dirbu ir pažada man paskambinti, suderinti visa ta reikalą. Kad ir kaip ten bebūtų labai nenustebčiau jeigu ir ateinančia savaite įranga vis dar stovės ten kur jau stovi pora mėnesiu. Blogiau atveju mėnesio gale teks imti pačiam kurjeri ir pristatyti iš savo puses...

Komentarai

Populiarūs įrašai